5 Ιουλίου 2013

Rain...



Βροχή...
Βροχή που κυλά
στο τζάμι του παραθύρου
και γράφει μία λέξη...

Σ' αγαπώ!

Βροχή...
Ένα δάκρυ 
απ' τα μύχια της ψυχής σου φανερώνει
όλα όσα αρνείται 
ο εαυτός σου να δεχθεί,
και αναβλύζει από τα μάτια ευωδιαστό νερό
που κυλά...
και χαϊδεύει το απαλό μάγουλό σου
και στάζει...
πάνω στις σελίδες του βιβλίου...
εκείνου,
που είχες χαρίσει σε κάποιον,
κάποτε,
τον πολύτιμο σου θησαυρό.
Eκεί που φύλαγες 
το τριαντάφυλλο...
μαραμένο τώρα πια απ' τα χρόνια...
Μα... πάντα εκεί
να περιμένει...,
να σου θυμίζει...,
πως κάποιον αγάπησες πολύ


~~~ 

Lia@
27/5/2012

7 σχόλια:

  1. Καλή αρχή να ευχηθώ Λία μου, η πένα σου να κυλά και ν΄ αποτυπώνει ότι η ψυχή θέλει να χαρίσει στα μάτια των άλλων …
    Πολλά φιλιά
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου και καλή Κυριακή να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ ψυχούλα μου! Πολύ όμορφη η ευχούλα σου!! ^^
      ...
      Και συ να είσαι πάντα καλά!
      Καλή Κυριακή!
      Να μου προσέχεις τον εαυτό σου!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφο Λία! έχεις ταλέντο!
    Καλή συνέχεια να έχεις στις συγγραφικές σου ανησυχίες! ;)
    Φιλιά πολλάαααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! ^^
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Θέλω να πιστεύω πως δεν θα το παρατήσω!
      Φιλάκια! ^^

      Διαγραφή
  3. Ε λοιπόν το ανεξήγητο της υπόθεσης ξέρεις ποιο είναι. Πως κάθε μέρα, το φως του ήλιου το νιώθω καινούριο, ενώ τη βροχή.. Όταν έρχεται είναι πάντα λες και την ξέρω. Λες και δεν είναι καινούρια, απλώς η ίδια που έρχεται και φεύγει.. Περίεργο... :o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...
      όλα είναι καινούρια!
      και ο ήλιος και η βροχή και κάθε τι που βρίσκεται σε αυτή την πλάση με την αλλαγή της μέρας φαντάζει σαν κάτι ξεχωριστό, κάτι αλλιώτικο από πριν!
      Μου αρέσει πολύ η βροχή! μου αρέσει πολύ η μυρωδιά της..! μου αρέσει να απλώνω τα χέρια μου και να προσπαθώ να πιάσω κάθε σταλαγματιά που πέφτει από τον ουρανό..!
      δεν νομίζω πως είναι περίεργο! απλώς έτσι το αισθάνεσαι!
      ...ίσως γιατί ο ήλιος έχει συνδεθεί με την αλλαγή της μέρας, άρα με κάτι νέο! ενώ η βροχή δεν συνεπάγεται απαραίτητα και τον ερχομό της καινούριας μέρας..! δεν ξέρω... :)

      Διαγραφή
  4. Ναι, αυτό βλέπω..!
    τις πήρες όλες σβάρνα! χιχι! ^^

    Σε ευχαριστώ πολύ ακόμη και για την υπερβολή σου! :))

    Φιλάκια πολλά!
    Να είσαι καλά!
    Καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να μην περπατώ μόνη...