18 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικες ερωτησούλες...


Εδώ και κάτι μερούλες έμαθα από το πολύ αγαπητό ιστολόγιο Woman in Blogs ότι έχω ένα χριστουγεννιάτικο παιχνιδοβραβειάκι! Την ευχαριστώ πάρα πολύ που σκέφτηκε τα βηματάκια μου! Της εύχομαι ο,τι καλύτερο για τις γιορτές! Αγάπη, υγεία, ευτυχία να είναι πάντα οδηγοί και συνοδοιπόροι στη ζωή της!
 Το παιχνιδο-βραβειάκι έχει 4 ερωτήσεις!
Ας ξεκινήσουμε από την πρώτη!
©Η πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση:
 Θυμάμαι όταν ήμουν 4 χρονών την ημέρα των Χριστουγέννων ήμασταν συγκεντρωμένοι στο σπίτι όλοι μαζί. Τρώγαμε, παίζαμε, γελούσαμε, πειράζαμε ο ένας τον άλλο! Μετά βάζαμε και μουσική με διάφορα τραγούδια και χορεύαμε όλοι μαζί! Είναι όμορφη ανάμνηση γιατί πάντα μου άρεζε αυτό το «όλοι μαζί»! Και όταν είναι κανείς μοναχοπαίδι το καταλαβαίνει καλύτερα! ;)

©Αγαπημένο ελληνικό χριστουγεννιάτικο τραγούδι:

©Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα:
Αν αναφερόμαστε σε κάτι απτό, θα ήθελα ένα επιτραπέζιο παιχνίδι!
Αν αναφερόμαστε σε κάτι άυλο θα ήθελα μπόλικη δόση υπομονής και αντοχής μαζί με αγάπη και ειρήνη!

©Ευχή για το 2014:
Πολλή αγάπη, κατανόηση και αλληλεγγύη για όλους τους ανθρώπους!!!


Τώρα, θα δώσω το ωραίο τούτο παιχνιδάκι με τις χριστουγεννιάτικες ερωτησούλες στα παρακάτω 2 ιστολόγια!

&

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πάρα πολύ που περνάτε και αφήνετε τα ίχνη σας!
Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα!
                                             

Lia@




10 σχόλια:

  1. Εύχομαι να είναι υπάρχει πάντα στη ζωή σου χαρά μου αυτό το "μαζί"!
    Όλοι το θέλουμε! Εγώ να δεις!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!!
      Και 'γω στο εύχομαι!!!

      φιλάκια!♡
      Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το "μαζί" είναι τελικά κάτι που όλοι το αναζητούμε....!
    Εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχούλες σου.....!!!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα :))) Καλά Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ωραιοζήλη μου!
      Να είσαι πάντα καλά και εύχομαι να έρθει η αγάπη που ονειρευόσουν!

      Καλά Χριστούγεννα!
      Να περνάς όμορφα!
      φιλιά!♡

      Διαγραφή
  3. Οι ευχες εννοουνται
    με το βαθος καρδιας,Λια μου.
    Ευχομαι συλλογικη συνεση
    και διωγμο του φοβου.
    Μονο ετσι θα μπορεσουμε να δουμε
    το αστερι της φατνης.
    Διαφορετικαααα....
    μονο εδαφος....ποτέ ουρανο...ουτε καν ισια μπροστα μας.

    Φιλιφιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα όταν ευχόμαστε κάτι είναι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μας!
      Να 'σαι καλά! κι εγώ εύχομαι ελευθερία ψυχών!
      Σε ευχαριστώ!

      φιλάκια!
      Καλά Χριστούγεννα!♡

      Διαγραφή
  4. Αχ, αυτό το μαζί! Μας αφήνει πάντα τις καλύτερες αναμνήσεις!
    Εύχομαι, λοιπόν, η διαδικτυακή μας παρέα να συνεχιστεί και την καινούρια χρονιά!
    Lia, μέσα από την καρδιά μου σου στέλνω ευχές για ένα καλύτερο 2014, ζωγραφισμένο με τα χρώματα που σου αρέσουν!!!
    Πολλά-πολλά γιορτινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Woman in Blogs!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά Λία μου!με υγεία χαρά δημιουργικότητα και ψυχική ανάταση!την αγάπη μου και πολλά φιλάκια σου στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά!
      Να είστε καλά!
      ευχαριστώ για το σχόλιο σας!

      Διαγραφή

Για να μην περπατώ μόνη...